سوالات متداول کاربران چیتک

سری سوالات پرتکرار کاربران

اشتراک ویژه وبسایت چیتک شامل محتوایی است که به صورت رایگان برای کاربران سایت قابل دسترسی نیست . برخی از مزایای داشتن اشتراک ویژه شامل : دریافت رایگان لایسنس فعال سازی برای ترینرها ، امکان دانلود تمامی محصولات سایت ، امکان مشاهده و دانلود آپدیت ترینرها ، امکان درخواست ترینر بازی ها و بسیاری دیگر .

به تمامی کاربرانی که اشتراک ویژه خریداری نموده اند یک لایسنس فعال سازی رایگان تعلق می گیرد . با کپی کردن لایسنس کنار هر ترینر می توانید آن ها را به راحتی فعالسازی کنید .

خیر . هر لایسنس منحصربه فرد است و فقط مختص به سیستم کاربر ساخته شده و روی دستگاه های دیگر فعال نخواهد شد .

بله . تمام فایل های سایت ما توسط آنتی ویروس ها و نرم افزار های امنیتی قبل از آپلود اسکن می شوند و مشکلی از این بابت وجود ندارد .

وبسایت چیتک به صورت روزانه آپدیت شده و جدیدترین محصولات در  سایت قرار داده می شوند . در صورتی که اشتراک ویژه تهیه کرده باشید ، میتوانید از طریق فرم درخواست ترینر اقدام کنید .

در صورتی که خرید شما موفقیت آمیز نباشد و پول از حساب شما کسر شود ، طی 48 ساعت کاری ، بانک پول را به حساب شما باز می گرداند . برای خرید مجدد لطفا ابتدا از بازگشت پول اطمینان حاصل کنید و سپس اقدام کنید .

خیر . تنها روش خرید محصولات وبسایت چیتک به صورت آنلاین و از طریق درگاه پرداخت است .

بله . برای هر سطح اشتراک ویژه محدودیتی قرار داده شده است .

لظفا از طریق تیکت های پشتیبانی ، تماس با ما یا از طریق پشتیبان آنلاین سایت این مشکل را پیگیری کنید .

خیر . در صورت مشاهده استفاده چندین کاربر از یک اشتراک ویژه، آن اکانت مسدود می شود و مسئولیت آن بر عهده خریدار است .

خیر . تمامی ترینر های وبسایت چیتک فقط مختص بازی های آفلاین و تک نفره طراحی شده است .

بله . برای پشتیبانی بهتر و تجربه کامل امکانات سایت بهتر است ابتدا عضو سایت شده و سپس اقدام به خرید کنید .

تیکت ها روزانه با توجه به الویت ارسال بررسی می شوند . وبسایت چیتک بر آن است که در سریع ترین زمان ممکن بهترین پشتیبانی را ارائه دهد . شما همچنین می توانید برای تسریع پاسخگویی از چت آنلاین استفاده کنید .

در اکثر مواقع ترینر ها به گونه ای طراحی شده اند که فقط با ورژن خاصی از یک بازی کار کنند و این ویژگی بین بازی های کامپیوتری زمانی شایع می شود که چندین آپدیت برای یک بازی منتشر شده است . شما می توانید ورژن های دیگر ترینر را روی بازی خود امتحان کنید و یا درخواست ورژن مورد نظر را از طریق فرم درخواست ترینر ارسال کنید .

خیر . با توجه به حجم زیاد بازدید کنندگان سایت ، هیچ راهی وجود ندارد که ما بتوانیم درخواست های شخصی را تک به تک ایمیل کنیم . اگر لینکی خراب است و به درستی کار نمی کند می توانید از طریق فرم مربوطه اقدام کنید و ما بهترین تلاش خود را می کنیم تا مشکل برطرف شود .